Szponzorált tartalom
A cégeladás vonatkozásában sokan hezitálnak, hogy mennyire legyen részletes a hirdetés? Amikor cégeladásra kerül a sor, akkor az eladó cégek tulajdonosai döntő többsége számára ez az első alkalom, hogy céget adnak el. Egy eladó vállalkozások hirdetéseire való cégértékesítés platform használata nagy könnyítés lehet mindkét félnek, hiszen a vevő és az eladó is célirányosan kereshet és hirdethet. Sok a kérdés ekörül, köztük az is, hogy a cégtulajdonos saját maga szeretné kézben tartani a folyamatot, vagy azt egy a cégeladásban jártas közvetítőre bízza?
Az előbbi esetben az eladó vállalkozás tulajdonosára hárul többek között a hirdetés szövegének a megfogalmazása, ami szintén nem egyszerű feladat, persze nagyon jól elsülhet akkor is, ha saját magunk fogalmazzuk meg a szöveget. Eladóként érthető szándék, amennyiben a tulajdonos elkerülné olyan mennyiségű információ közzétételét, amelyből a meghirdetett eladó cég már beazonosítható. Nem mindenki szeretné egyből nevén nevezni a vállalkozását.
A nagyobb vállalkozások esetében jellemző, hogy a cégtulajdonos el kívánja kerülni, hogy a munkavállalók, beszállítók üzleti partnerek idő előtt értesüljenek az eladás szándékáról. Ezt jellemzően csak akkor szokás nyilvánosságra hozni, amikor a cég adásvételi szerződés már aláírásra került.
Fontos megjegyezni, hogy a hirdetésfeladáshoz nem szükséges a hirdetésnek tartalmaznia az eladó cég nevét, vagy bármilyen módon rámutatni, nehogy a hirdetésből az eladó vállalkozás beazonosítható legyen, amennyiben ez a cél.